MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

2,5år och upptagen.

Kategori: Allmänt

min dotter på 2,5år har pojkvän. Hur ska mitt liv sluta???
Ja,ni förstår..hon är jätte kär i MAX...d e Max hit ,Max dit...Krama Max...Leka med Max. Max är söt.
Och i måndags hade Max sagt till Förskoleläraren att "Sessan är fin"
Naaaaaaaa.......

Och här sitter jag...30 bast äldre....singel. Hmmm...
Livet är härligt.
Muhahaha

Hur kan hon men inte jag?!
Skoja lite fattar ni väl,men lite komiskt.

Ne,ska sova lite. Har inatt fått SOVA...iofs så somnade jag vid 2,för Sessan kunde inte somna förrän då.Men jag har SOVIT...
Och jag förtjänar 2h sömn till. Ikväll blir d städning o slappning. Känns inte som att jag har haft ett liv denna veckan. Ensamt och tyst.Inget händer. Jag är för inpulsiv. Tror att livet ska ta slut imorgon och därför måste jag göra saker varje dag. Och så har det inte varit. Kanske lite,men handla på Coop räknas väl inte?!

Ska tjuvröka under fläkten sen nana lite:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: