MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

The day of sleep /negerboll

Kategori: Allmänt

Försov mig...rejält...vaknade 10.30...Börjar ju 11....snabb dusch o hann till jobbet till prick. PHU...hungrig som ett as på jobbet...fick nöjja mig med 2 koppar kaffe. Kul dag idag...fick sortera kläder,tiden gick fort..Imorn ska jag sy.
Fick gå 14 för jag skulle till pedagogen. prata om Sessan o d.Gick bra..men vi kommer inte fram till mycket..förutom att testa olika saker. Hon får ju ingen sömnro...Eller ja..d e mer d att hon e rädd att jag ska försvinna. Hon vill ha mig där hela tiden. Kan bero på att pappan försvann härifrån o hon e rädd att jag oxå ska göra d....d var d han kunde komma på...

Drog sen till Landala,fick lite mat:)
När jag kom hem var d diskat o fint:) Mor var här.

Och nu har jag en meningslös diskution på FB...om negerbollar...D heter ju negerboll..Orka...
Folk tar åt sig o blir sura..
Gud vad tråkigt jag har nu....inte gjort nåt sen jag kom hem...
O inget ska jag göra heller..Borde tvätta...tar d imorn...
Blev bedd att köra en kompis t jönköping i veckan...o sen ska jag väl till Hönö...hälsa på kära Suss. Sen kortedala en dag o rast hundarna....Filmkväll med K...träffa Lammet..ja,jag får väl passa på att göra noll idag då...för sen e d fullt upp...o lördag e d fest...om man ska vara nykter där då?

Vill på bio me...Nån som vill bjuda? Vill till havet me...låta hunden bada lite...sitta o dricka en kopp choklää

Fått min efterlängtade mens me...bra..så man e menslös t helgen..hatar att ha "småland" när man ska på fest...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: