MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Radera nummer

Kategori: Allmänt

Inatt raderade jag 10 nummer från mobilen...vissa kändes ganska sorgligt att ta bort...Väldigt...Mycket minnen,folk jag har älskat enormt...men men....och nu slipper 1 av de mig 4ever
Folk kommer och går....så e d...men de närmaste består...firar fan 15år med ena o 10 med 5 andra:) Och de finns fortfarande kvar. SÅ jag suger inte så mycket...De vet att jag e den som finns där..Sen har man haft en del gnäll o bråk under tiden...men d e väl bara nyttigt...d e väl ett test i livet.

Tar ikea imorn..ska slappa idag ist...FÅr se om jag hamnar hos Matte en stund sen...lovat i 2v nu..hehe
bara inte HAN e där..den där killen som halv trakasserat mig som jag inte ens träffat...haha..som grannskapet vill para ihop mig med...eller ville...sa att jag inte var tillgänglig längre:)

Ne,ska slappa så jag orkar med morgondagen..Bjöd de jag verkligen ville ha här..bara 2 stammisar jag inte bjudit..så e d...orsak: KNOWNED...alla vet.
Många e mest glada för att jag får hit en person som gått o halvdött sista tiden...folk trodde inte jag skulle få hit han,men...:) Magic magic:)

Ne,sova lite

Kommentarer


Kommentera inlägget här: