MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

När ens ex plötsligt blir för snäll...

Kategori: Allmänt

Ja..då e det nåt som hänt/händer...o jag e inte superblonderad så jag fattade d för ett bra tag sen

Ja...mitt ex har börjat bli supersnäll...HMMM....sen nån vecka nu...Och sånt tyder ju på ånger,att nåt ska hända mm, konflikträdd..så man gör allt för att slippa möta DET. Därför ställer man upp mer än nånsin,ringer o hör d e med en mm...jaja...komiskt.

Och ja...jag vet ju precis vad d e...haha..så jag skrattar lite inombords. För jag har haft en känsla sen ett tag o när jag har dessa känslor brukar de bli sanna. Och så rätt jag hade...har 2 känslor till så jag bara väntar...för jag vet att d blir så.100%.

Likadant med en annan vän som bara försvunnit. Ånger över nåt, mm....och ja...jag vet ju vad d e...
Men man vågar inte säga d t mig...så därför e d enklast att bara "försvinna"....slippa konflikter.

Sen e d väl en till som kanske inte "orkar" lyssna,stötta...vad vet jag...fastän jag knappt ältar nåt ute eller lipar..jag lyssnar o skrattar mest.
men men...
Och så drömde jag inatt att Andreas blev misshandlad. Så jag messade t han o sa t han att ta d lugnt:)
För drömmen var sjukt verklig o jobbig.


Ne,nu gäller Rosa bandet galan o 1kg satsumas. Inspärrad hemma sen 1v o så blir d nog hela helgen.Orkar inte med festen. Känner mig i vägen för allt o alla nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: