MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Min skatt o kärlek

Kategori: Allmänt

kom genom dörren 17...vi åkte hem till mor..sen Lidl o fick mat för 300 kr..Jihaa...:) jag har ju dåligt med cash nu...tack vare a-kassa strul.
Sen hem t de igen o käka...Man märkte att sessan inte ätit på länge,hon har varit sjuk...5 skålar med soppa...o hon ville ha mer...D räckte där kände jag. 1h tog hon på sig att äta...
Sen hem o nattade. Hon viskade tyst i mitt höra...men jag hörde inte..så bad jag henne viska igen..Hon tog min hand o sa Älkar dej...sen smekte hon mig på kinden..Man smälter...Vad mer kan man begära...

Och Lammet ringde mig idag..vågade inte svara....Jag e feg...men jag messade lite iaf...
jag e för jävla feg jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: