MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kändes konstigt

Kategori: Allmänt

Utekvällen igår...kändes som att alla var emot mig,snackade skit mm...Kände mig nertrampad o liten.Överkörd. Även av min vän...som var för full...o tur att hon jag inte har samma smak när d gäller killar..Hon tycker alla jag gillar e fula...o jag tycker samma om hennes:) Så d e bra d:)
En person stog o pekade på mig som dagisbarn...Blev skitledsen.Jag var inte på topp...
Efter stängdax hängde jag med Paddan,som sen trakkade mig hela morgonen med roliga mess...hehe....jag klagar inte....kul att nån gillar en.
Sen drog han hem o jag åkte hem till en gammal kompis i Majorna..Ville inte åka hem själv,så jag drog med han hem.
Kollade på tv o tjötade. Upp 11.30,drog hem.SVINTRÖTT....la mig i soffan,öronproppar,slappnade av så får man ett mess:
ÄR DU HEMMA?? kan jag komma över?
Jag svarade att jag sover,så ska du hit får du fan göra samma på rummet. Han kom,jag sov,sen väcker puckot mig o frågar om han han sova här o få en nyckel.Vad fan....jag sov...o sen kunde jag inte somna om.TACK SAM!!
Får möta han på stan sen så han får nycklarna...
fan vad trött jag e....
Han sa en ganska bra grej..."Du e fan aldrig hemma...o d betalar du en hyra för"hehe...jo..jag vet.

o fan vad meningslöst allt känns...Saknar min tös...och vill ha en kid till...alla e gravida...jag har bara ölmage
Ne,ikväll blir d nåt....vet inte vad...en öl med en padda...Jag o min jävla farm...
Messade till Lammet me...han svarade iaf...


Enl. facebook ska jag sitta o meditera för mig själv sen..Hmmm...ok...tar mig en öl o ska meditera..ok

Kommentarer


Kommentera inlägget här: