MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Jönköping vs Viktoria

Kategori: Allmänt

Jobbade 2h sen hämtade Johanna o iväg till Jönköping 13.30...Lämnade av hunden sen butiken o lämnade kläder o hälsade på...visade sig att Johanna kände en av tjejerna som jobbade där..Hmm...världen e liiiten.
Kom till Gbg 19 och vi gick in på Lidl i Kortedala. Just innan pratade vi om Viktioria (som jag nämnt innan) jag sa att jag ibland stör mig..parkerade bilen o vem träffar man inte på?? VIKTORIA...Hmmm...o hon var trevlig:)
Världen e mindre o mindre..snart finns den inte...

Väl hemma pratade jag med Lammet...Paddan...o nu chattar jag med Johanna o glor tv samtidigt..
Imorn ev. Sticky,lördag fest sen ut...Hmmm....vill ikke...vill mysa o kramas o kolla film:)
Nästa vecka ska jag klippa Johannas hår:) Raka av allt...nedå...

Snart ska jag väl läsa MISSTÄNKT o förvånas över mänskligheten...fast samtidigt..kan man ens bli förvånad idag??

Fan vad kallt d e hemma....jag fryser...synd om mig...som fan...o vetevärmaren kallnar på 2minuter..
Börjar bli fet..:( ätit en del skit sista tiden...så jag gjorde en del sit ups idag..borde ta fram mina tränings saker o träna lite...jag vill ju simma o spela badminton juuuu...men inte själv:(

5min senare.....:

Nu ska alla prata med mig på msn...vad fan...stressssss


fan...nu börjar Kvinnor som begår brott på 4an..must see

Kommentarer


Kommentera inlägget här: