MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

inget besök

Kategori: Allmänt

Skulle ha besök,men vi tar d imorn ist.
så ikväll har jag ätit nudlar,5 knäckemackor o bara legat
....ganska skönt..faktiskt..läste en bok om husdjur...illrar..haha...de verkar ju skitroliga...o så sköldpadda...vill ju haaa...o en chinchilla me...
Pillret har inte gjort mycket på mig ikväll...e lite seg o så,men inte mycket mer...hmmm...sen har den ju tagit bort en del av smärtan så klart..
Och på lördag hämtas min nya fåtölj:) Kommer att sova i den...*lovar*
Måste fixa barnvakt mm,för jag ska visst ta sessan en dag tidigare.

En bild på mig (osminkad..ÅH,noo) o hunden..en dag på jobbet:) ok..jag ligger inte på jobbet utan jobbar,men nu la jag mig ner en stund för jag hade ont...



funderar på att läsa eller sova...e ju trött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: