MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

En sprängd CD skiva

Kategori: Allmänt

Ja,då var d fest igår.Mirre kom först...vi satt o tjötade...sen kom Tuppen o sen kom alla de andra. Blev mycket biljardspelande, lekte med mina svärd, lekte med piskan,söp,rökte,tjöta, massa hög musik, cd skiva i micro (jupp..du läste rätt)


 Vi var väl 15-20 pers alltsom...Fick massa fina presenter...Massa glas..haha...Ak tyckte jag behövde vinglas:) har ju inga....o vanliga glas me...jag har bara massa olika.SÅ nu har jag halva IKEA i köket:) men jag behövde glas,ja...

10 kom inte:( magsjuka,barn mm...
Jag gjorde 5L bål...STARK skit...sen blev d 1L till...herre vad folk blev fulla...vid 1 blev jag rastlös (ovanligt?)
så drog vi till stan...ångrade mig sen..vi borde stannat hemma...hade ju fan mycket roligare.
Jag hade sån jävla huvudvärk igår me så jag var tvungen att dra hem. Var på Valand. Bra musik:) Hårdrock så klart:)
Skulle egentligen ha efterfest hos mig,messade Karl att vi skulle ha d,men d blev aldrig så..blev ju Valand ist..Och så fick jag reda på att Karl visst kommit hem till mig o stått utanför ett bra tag..hon trodde vi var hemma...Hon kunde ju ha ringt...
Vaknade 12.30..drog o hämtade Sessan....Hunden följde me. Till landet då. Ganska kul...när jag parkerar öppnar jag dörren,så hoppar hunden ut o går på äventyr. Jag litar på henne...Vet vad hon gör..Hon springer alltid över till grannen,hämtar deras hund så går de på långpromenad...2 hundar...som taget ur en film. Men de är skit söta...sen efter 30min-1h kommer de tillbaka:)

Usch vad seg man e...eller DÖD e vad jag e...
Bara legat i soffan o ätit godis o kollat värdelös tv.Borde städa...men ne..orka...
Imorn e d måndag=jobb dag:( Och vad ska man göra efter jobbet då? hmmm...
Pratat med paddan en del idag me...KRAM

o jag o mina fyllo sms....suck..haha..jag ska inte ha mobil på fyllan....jag vet! men jag sa inget dumt dock..eller skrev....men jag vill mer..
Ska bli nykterist....fan vad bra man skulle mått då...
Saknar redan min tös...som fan......ensamt utan...o tyst..
Och jag måste öppna fönstret för luften känns...vet inte...känns som att jag inte kan andas...så e d alltid,men just nu känns d som att d inte finns luft härinne

Kommentarer


Kommentera inlägget här: