MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Chaufför

Kategori: Allmänt

"kan du köra mig till stan"?
fick ett mess....ja...för 2öl så..."deal"
så jag körde en polare till stan. Han behövde en öl i sin ensamhet. Helt rätt.
Nu e man hemma...DÖD..torsdag blir d jönköping,onsdag en öl.imorn...hmm...om man ska till landvetter o hälsa på? jag e sliten som fan...skit trött...under att Mackan ens kände igen mig...utan smink o sliten..

O hur fan vet Mackan vad jag heter i efternamn??Hmmmm....
Ne,äter macka nu...hungrig hela tiden... o så ska jag fan sova nu...deckar nog snart..hoppas jag..
God natt till er!!

Fick en puss i telefonen förut..Hmmm...som till en vän...eller??jag vet ju inteeee..nåt....men jag blev överraskad o chockad...:)
Läser du detta nu...så...så gör du d:)


Bröt en hemlighet förut...var tvungen att säga d till henne...o d var lugnt för d var inte hemligt från idag...var så jävla nojjig o orolig...jag var osäker på grejjen i sig o förklarade bort d sen...trodde inte d var hemligt...men ja..d var lugnt..PHU...jag e inte den som säger nåt man inte får säga..o det vet folk.så jag blev rädd

Gonatt igen då!!

Kommentarer

  • Macro säger:

    Inte vara rädd !! Kram

    2010-10-13 | 11:45:43
  • Msevl säger:

    Jag vet...men jag e inte den som tjallar:)Imorn kommer jag till din stad:)

    2010-10-13 | 15:19:58
    Bloggadress: http://msevl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: