MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

39C

Kategori: Allmänt

Feber fick jag inatt...var så varm att jag inte kunde gå...tog ipren o en massa jävla hjärnintalning...o jag blev frisk på morgonen. Var på jobbet,fick syssla med snören,visitkort o säkerhetsnål. Imorgon ska jag inventera...
Sen blev klockan 15 o jag fick dra hem.
Väl hemma drog jag för att köpa en sak...fick en bot.Haha...ska dock överklaga.
Nu håller jag på med pallar..med koskinns överdrag:)...vi får ju inte plats i bara sofforna på lördag. Dessutom har jag velat ha pallar länge,men 8 skruvar o jag får inte till det. Eller jo..d e inte svårt men de 2 sista vill inte....

Lammet kommer hit sen...sover över...han får fan hjälpa mig:)
Undrar vart detta leder sen....får la se....Hatar denna förvirring o allt d där..

Barnvakt e klart t lördag nu iaf.Jippie...och helst från fredag...för jag ska ev få besök på fredag...

Kommentarer

  • Lucas säger:

    Hejsan, planer för helgen? :)

    2010-10-06 | 17:52:56
    Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/
  • Cissi säger:

    Trevlig kväll! =)

    2010-10-06 | 18:27:20
    Bloggadress: http://cviklund.blogg.se/
  • sandra säger:

    inte kul med feber :(

    2010-10-06 | 18:41:47
    Bloggadress: http://hotnewmusic.blogg.se/
  • NB säger:

    Ne...feber e inte kul...speciellt inte när man hade första dagen på jobbet:)

    o så ska jag ha min födelsedagsfest på lördag..så jag var skräckslagen inatt...

    2010-10-06 | 18:54:49

Kommentera inlägget här: