MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Upp o Ner/Facebook

Kategori: Allmänt

Ibland förstår jag att folk tröttnar...På när andra mår skit...MEN även om jag knappt känner nån som mår skit,som litar på MIG o berättar för just MIG att den mår skit finns jag där...Många tänker "Nee...inte nu igen..skärp dig..le o va glad..sluta älta" blabla...jag e ändå kvar o lyssnar...
har jag sagt t 3 killar som under detta år mått skit,som enligt andra ältar,som folk inte orkar med vissa stunder...
Hmm...jag har svårt för att släppa nån som har sökt nån sorts hjälp hos MIG. medans om jag gör samma mot nån annan blir man snabbt bortglömd,dissat,tröttnad på.Fastän jag visserligen mest e glad.Och jag har skrivit om detta 1000ggr...Men jag stör mig...för e jag deppig o ledsen tänker jag ofta på de jag finns där för,som jag vill ska finnas där för mig. Mår de skit ska jag alltid finnas där o lyssna...mår jag skit försvinner de raskt...VARFÖR? därav denna jävla ensamhet...värdelöshet...Ingen tänker på mig..ingen vet vad jag känner...ingen bryr sig...tänk om jag dör...vem skulle sörja?vem skulle bry sig?jag vet inte...vet att d klart e några,men vilka?
Denna jävla vinter...antar att jag har fått min klassiska vinterdepression igen...som vanligt...sväva mellan liv o död..ge mig sol o värme..o en paraplydrink.D löser allt:)

För mig räcker ett skämt..så blir jag glad...ett svar tillbaka på ett meningslöst mess...
Ne..jag e jätte off...meningslöshet igen..IGEN...Ser mig i spegeln o fy fan vad illa man mår...Sliten mm...känner mig stor...vill gå ner en massa igen...

Jag e som M...d e därför jag inte kan släppa människan...personen mår skit varje dag..varje dag...tröttnar jag?? Absolut inte...skulle jag skulle jag inte se mig som en bra vän. Och tröttnar hon? nej..o hon säger inte till mig att skärpa mig,eller nåt nedlåtande...inte alls...o d e så skönt,för ingen annan gör så...
D e nog därför jag älskar personen så:) Har mötts 3ggr i verkligheten..men 100ggr dagligen via datorn:) vi känner varandra ut o in,gått igenom mycket ihop fastän vi knappt träffats...lite märkligt.
Men visst har man vänner,men få stöttepelare...o ännu färre som ORKAR lyssna o finnas där...dagligen om så krävs....Många tröttnar o går sin väg...vissa kommer tillbaka när man hittat glädjen i livet igen...d e lite falskt d där...folk ORKAR inte...de kanske e för ego? orkar bara med sig själva...men ändå inte..jag förstår inte människor...
SKriver man nåt deppigt på Facebook tänker folk" håll käften" "måste hon/han skriva så?"
Varför kommentera/bry sig när man ändå inte bryr sig??
Hmmm...SUCK 4 PEOPLE

O Vad facebook e meningslöst...alla klagar..alla hatar d..men ändå..kan förstå företag...de gör ju reklam för sig själva....men andra...de flesta e inne o spelar...o skriver sånt man kan messa eller ringar om ist

HOST HOST...ner t tvätten igen....borde sova..o såå ont i ryggen me

Kommentarer

  • Macro säger:

    Kommer alltid finnas här gumman :) PÖSS !!!

    2010-12-03 | 16:57:46
  • Msevl säger:

    Ja...d hoppas jag...vi kommer aldrig slippa varandra..hhe

    2010-12-03 | 17:59:35
    Bloggadress: http://msevl.blogg.se/
  • Macro säger:

    Nä risken e nog stor min vän att vi inte gör det :)! Hihihi

    2010-12-03 | 20:45:14

Kommentera inlägget här: