MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sicken kväll

Kategori: Allmänt

Igår blev inte alls lugn...satt hemma o ugglade. Blev till slut bjuden till 7ans...Vi satt där 5 pers...o jag blev full o tjötade på som vanligt o drog skämt. Vi hade askul. Bartendern söp oss halvfulla...Vid 1 drog vi vidare till Rb...
Fick massa öl...Jävla M....Fick även massa sms från en killkompis som lovade mig 2 öl för ett bra tag sen...så d var mycket "var inte sur på mig...förlåt"Suck.... Kände mig glad igår...så jävla glad att jag kom t stan...fick komplimanger som fan....D behövdes..
Blev apfull...haha...o jag skulle jobba dagen efter.Men fan vad kul vi hade.Vi var inte många alls.
Träffade Paddan...hmmm...kändes som en triangeldrama där...När d var stängdax ringde jag A, och jag o Paddan drog hem till mig. Gött med sällskap. Blev ett jävla massa hånglande igår. Hehe...jag mådde bra:) d e fan sällan sånt händer mig ju...
Han drog till stan o jag till jobbet. Segt som fan...jag sa inte mycket...jag var off,och chefen hade en dålig dag oxå.Likabra att vara tyst. Sen kom Nisse som även han var bakis...så d var synd om oss båda.
Åkte hem 3, Mirre kom strax efter. Vi drog till City Gross o handlade lite..Sen hem så lagade jag käk till oss.Sen drog de hem.Och nu sitter jag här.
Hundarna har lekt..o bitit sönder 2 av mina strumpor..HMMMMM....de var väl desperata efter nån leksak o tänkte "får vi inga hundleksaker tar vi människosaker"
Jävla hundar....:)

Messade Hästen..frågade han vill...Vara vän...som alla andra...vad e d för fel på mig??

Nu har även KarL kille...suck..förklarade de flick o pojkvän igår...så som de höll o håller på...Men de var inte så glada på mig...vad fan..de e ju ihop.

Usch..imorn ska man dricka öl igen...HMMMM....redan 16.30 ska vi mötas vid Valand...KK.
Han ska dock hem 6 så då e frågan vad jag ska göra efter d...
Jag som villl bli nykterist...o ja..jag kan alltid tacka nej.Men jag ser framemot detta...Min kära KK. Saknar ju han ju...o jag blev ju så glad för att han ville träffa mig ens. Jag e såååå poppis nuför...ja ba dog.
Haha...

Ne,nu blir d tv burken...o jag borde städa..DISKA (herre...vill inte se köket ens)
Nästa vecka blir d en långtripp till Skåne...Till pappa..Och jag måste byta till vinterdäck me...många måsten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: