MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sex..tankar..TABU

Kategori: Allmänt



En kille o en tjej har haft sex....Killen går fram till sina polare o berättar...deras svar är "GIVE ME FIVE"
Till tjejen svarar de "HORA"...hmmm...
Har inte alla behov? Klart man har...
Och vad är det för fel på Porrfilm? Varför kan endast män kolla på det för att d ska vara OK? Hmmm...jag kollar och det är ingen hemlighet.

Om man har sex lite då och då..för att man har ett behov..är man en "hora" då?
Nej...har man sex med olika män varje kväll,så är det nåt som är fel,men nu menar jag nån lite då och då...För det betyder ju inget..inget mer än bara sex.
Sex är viktigt,sex är skönt. Bara man är med på det och inte låter sig utnyttjas eller må dåligt.
I fredags fick jag ett sms och dagen efter ett samtal.Om just sex. Jag nobbade dock. Kändes helt fel.
Betyder detta att man är bra i sängen? Eller att man är för "lätt"? Ne,för "lätt" är jag dock inte..jag väljer vem jag vill vara med och vem jag inte vill vara med. Går verkligen inte hem med vem som.Och jag har inte sex med alla jag går hem med heller...Ibland är bara en kram mycket mer värt än det. Men oftast vill ju det leda till annat.Dock är det min kropp och jag bestämmer helt själv....Känner jag ett NEJ när man kommer hem,lägger jag mig på andra soffan...D har hänt massa gånger.
Men det jobbiga är de man har haft sex med där känslor är inblandat (de är inte många)....de har varit jobbiga...dock vet de om det...för jag säger till....

Ingen kan tvinga mig till något.
Och har jag väl sex är det alltid med nån jag känner! Tillit...på sätt och vis.
Men ja...man är ändå trött på allt detta....man vill ju ha d fasta.Ett förhållande.Så klart.

Men tjejer som går hem med många hela tiden...de borde gå på terapi.
Sen är det klart olika från olika människor.Vissa har mindre behov,vissa har mer.Jag har stort behov. Mer vill ha mer?! så e d nog...Är detta tabu? Jag kanske får skit för det...men men...dock vet de som känner mig att jag,precis som de,har våra "needs"


Usch..vad jag fryser...17,5C...ISKALLT...vetevärmaren hamnar i mikron var 10e minut...spännande vinter detta kommer att bli...massa levande ljus överallt....100ggr mer än vad jag har nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: