MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Oro

Kategori: Allmänt

Igår drog jag till skåne...fint väder från början o tänkte,detta kommer att gå fort. Sen kom mörker,sen kom snöoväder...på 120 väg körde jag i 70. Sen kom regnoväder.....Hmmm...tog mig 6h hit ist för 3,5.
Jag ville vända var 5e minut o undrade varför jag inte tog flyg eller tåg.
Sen har jag försökt att få tag på Lassie....mailat,sms o ringde. Inget svar nånstans. När jag väl kom fram till far kunde jag inte tänka på annat än han. Har han varit med om en olycka? ska man ringa sjukhuset? Med tanke på att vi hörs av 5-10ggr/dag o inte hört nåt på 26h,så blir man orolig,ja.
Jag fattar noll..som vanligt...om han nu e OK,vad e d jag har gjort som fått honom att avstå? Gillar ärlighet, att man talar om vad jag gör för fel.
Så jag var dödsorolig hela kvällen o natten. Satt o kollade varendra nyhets site som fanns igår. Ingen hade dött.
Vid midnatt satte jag på bastun i gästrummet o satt där o svettades o läste tidningen. 50C o jag kände mig som en grillad gris. Sen la jag mig i sängen o frös.Och somnade tills slut.
Vaknade 11,kollade hlegon o såg att Lassie hade varit inne. Jag kunde andas ut. Speciellt efter min dröm om hela alltet....SÅ ok..Han lever...men ändå e frågan: Vad har hänt?
Nu har vi ätit frukost,jag e trött...känner mig sjuk me.
Vi gör inget speciellt här..bara ser varandra o tar d lugnt.Kollar tv på kvällarna.Imorn drar jag nog 12,senast 13. Nu sitter Sessan med Katti o leker. Hon fick min lillebrors gamla leksaker.Magnet pussel o massa gossedjur.
Herre...min lillebrors röst...han e 14..var tog hans bebbe röst vägen? Han e på boxning. Killen e 14 o har gjort allt man kan göra. Spelat gitarr,skjutit, fotboll,boxning mm

Ne,jag ska basta inatt me...
Idag ska vi ev dra t havet o promenera lite...Får se...Sorry alla för min oro...har oroat ganska många pga Lassie mannen...Sorry. Men bra att ni bryr er! Insåg nu att han betyder ganska mycket för mig,annars skulle jag inte oroat mig så här mycket.Fick nog 5 gråa hårstrån...

Sessan nyss: Viil åka....
jag: VAR??
Hon:KEEAAAAAA

Om 1v ska jag vara hundvakt i 15 dagar.Messade de nyss o frågade vad jag ska få...Blev 1000kr...D e ganska Ok.Med tanke på att hunddagis kostar 2000 för 10dagar
Men d e bra...sen fattas d 3000 till så jag kan betala min hyra..Jihaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: