MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Mys

Kategori: Allmänt

Åkte andra sidan bron...och i spöregnet skakade jag av nervösitet..Som vanligt. Som tur var gick trafiken småtrögt. TUR.Vi satt o tjöta o ungarna lekte. Pratade en del om lammet o Hästen (ja,du/han får heta så)
Så ringer lammet...lite komiskt...han skulle hem t mig ikväll,men hans möte drog ut på tiden o jag kände inte för besök...klockan e ju mycket....o sen så har jag ätit massa linser o fiser som en gnu...jätte nice. INTE.
Men imorn eventuellt...ska inte äta soppan:)
SÅ vi får se o prata o blabla..som jag velat i 100år nu.
Sen blir d väl biltur med Hästen me....får la ta o ringa tbx t han nu om han inte sover...

Jobbigt med höst/vinter...kallt i lägenheten...behövs bara en man här som kan värma upp mig lite...hehe....

Herre vad jag vill ha ett jobb...trött på mina 8000kr o nudlar o mat av mamma.....
Och jag skulle kunna betala för att ha d jobb jag har nu...vi e bara 2-3..skönt som fan o man kommer överens o trivs. Man kan rapa o fisa utan att nån ser ner på en. Det kallar jag KANON.

Längtar till nästa vecka redan...då händer d grejjer..

Ne...gonatt//Xxxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: