MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Min dag med god middag

Kategori: Allmänt

Vaknade trött.....Sover så jävla gött nuför...och vill verkligen inte gå upp...så jag ligger tills d nästan e dax att dra...Jag e morgontrött..alltid varit..jag e ingen morgon människa. Har jobbat på Pripps och där började vi 6...man var tvungen att stämpla in kvart i..Och hur pallade jag d?? hmmm
Trevlig dag på jobbet...skissade o klippte som igår. Sen snabbt hem,låsa upp o sen majorna o hämtade J.Sen direkt hem,lämna av J,och sen hämtade Sessan. Vi alla åt en god middag o tjötade...Hon gjorde Lax paj,med sås o sallad. MYCKET GOTT.Jan satte sig i min massagefåtölj o ville inte gå därifrån.Hon blev frälst. Sen diskade Mir i köket.Jag e bortskämd..Behöver aldrig laga mat eller diska.Köket sköter sig automatiskt i mitt hem... Sen körde jag hem de och sedan 19 har jag varit hemma. Mailat med en gammal vän...som jag inte trodde skulle svara på mina mail ens.....Saknar ju personen som fan...Men enligt en annan e jag dock ogillad,ikke omtyckt av de..Hmm...
Ja,jag må sakna en del människor...men d betyder väl att de har gjort nåt i mitt liv som har gjort att de har betytt  nåt? d e väl positivt?Och de e inte många alls...4pers ca.

Sen fick jag en fika fråga på FB...möta mitt gamla ex bästa kompis...Jag blev ställd. Trodde jag var ogillad av han.Men ne..han ville hit o fika. Jag tackade så mycket för frågan o sa självklart ja. Han saknar jag oxå en del.Vi har ju hängt mycket förr...Så imorgon blir d fika på jobbet eftersom Amelia slutar...sen hem o fika med han,sen kommer Johanna som jag ska klippa...nu e man minsann aldrig själv...hela veckan har jag haft folk här...

På sen kvällen har jag pratat med Hästen i telefon..som vanligt. På lördag ska vi ev träffas...beror på han dock..om han kunde...

Nu ska jag äta upp min knäckemacka o prata med Hästen som strax ringer upp mig för att säga gönatt.

Kommentarer

  • K säger:

    Jeeepp. Sorry att det blev inställt. :/

    2010-11-05 | 10:03:21
  • Nic säger:

    Jag e så van så....men du...nästa gång blir d SMISK!!kram

    2010-11-05 | 12:33:39
    Bloggadress: http://msevl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: