MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Men..SNÖ??

Kategori: Allmänt

Drog till Sara o fick god middag...herre vad gott...Korv stroganoff o ris. Godaste stroganoff jag nånsin ätit...Hmmm..o var får man middag imorgon då??hehe

Satt o glodde tv,snackade om killar sen drog jag efter 1,5h...

Men blev chockad när jag kom till hennes parkering..Hmm...SNÖ?!?! IS?!? WHY?!?!
Här e d bara blött o regnigt...där e d snö...Hmm...Fick en del ångest där.

Sen drog jag till coop o köpte Gorbys..så jag har mat imorn...För d blir städa,fixa,dona,sen kommer mitt ex vid 4,sen ska jag ju ut.

Jag e trött...tröttare än dött folk.
Och jag ska väl ringa Hästen...han ringde nyss...vi har inte pratat på 4 dagar nu..Oh noooo

Ska kolla tv3-pensionärs jävlar:)
Kallt hemma...vem ska värma mig imorn då?hmm...
sen natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: