MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

kvällen

Kategori: Allmänt

På kvällen har jag i princip bara suttit o chattat...Tina,Ak,Bögen,messat med Lassie...o massa chatt med kai. Vi kommer nog att ha kul den 10e.vi har dock alltid kul...sällan man ses bara.
Just d...lite komiskt...jag o min chef har tydligen jobbat ihop oxå..för 10år sen...o vi har nog varit på samma fest me...haha
Frågan e nu vad jag ska göra imorn...hmm..barnvakt efter 16...o vad att göra på kvällen...???HMMMM
hemma själv vill jag ikke sitta....eller jag kan vara hemma..men inte själv.

Nu ser jag iofs mest framemot min resa med AK, bo i svit mitt i Budapest..Kul att nån inte e rädd för att komma bort...för alla verkar vara så trygga hemma...o pengar,pengar...vad kostar inte öl o cigg o snus??samma

Får köpa nåt till Ann-sofie me...hehe:) d ska jag fan göra.Hon köpte ju cigg t mig där i somras..

Fan vad jag vill till Oslo...eller vart som...en roadtrip...synd bara att folk e rädda för att komma utanför stan bara..de roadtrips jag har gjort sista tiden har varit jävligt roliga..iofs så har d bara varit till stockholm,Jönköping o Skövde...men d var kul.

Eftersom jag nu börjat prata med en viss kille nu,o pratat om vissa saker...så var jag tvungen att messa Paddan att han har fått order av mig att höra av sig 1gång/v tilll mig...e orolig för han...o d vet han mycket väl. Han e min mentor för fan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: