MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

KIDNAPPAD från dagis

Kategori: Allmänt

kommer t dagis 5 i 4...var e Sessan?? var e hennes kläder?? var e alla?går in på andra avdelningen...letar efter min unge...VÄCK...personalen på den andra avdelningen säger att Sessan e på utflykt,men vet inte var.....Hmm....klockan 4??Så kommer Therese (en av Sessans dagisfröken) o säger att Sessan o Max ( min tös pojkvän) e hemma hos Cissi (förskolelärare nr1-även min favvo) Ja..då var d bara Sessan o Max kvar på Sessans avdelning...så Cicci tog med ungarna hem till sig,så fick de leka med hennes sköldpaddor,de fikade o så fick de även middag de kom tbx 4.15..o bad om ursäkt...jag var inte arg för 5öre..tyckte mer att d var coolt gjort...

Roligare att leka hemma med lärarens husdjur o ungar än att vara på dagis:) Så de hade en rolig eftermiddag,fick åka massa buss me...o så fick de middag me...så jag slipper laga:)


O så sket sig huset till helgen...SUCK...Ne,fredrik hade visst stängt av all el...Hmmm...Tur att de har så bra kommunikation mellan de...hon hade ju ingen aning att han skulle göra så...o han hade ingen aning om att jag skulle vara där...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: