MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ikea

Kategori: Allmänt

Igår fick jag panik efter att Sessan somnade.....Jag började borra o grejja...haha...fixade gardiner mm...klockan blev midnatt o jag undrade var tiden tog vägen. Jag var helt slut. Satt i telefon med Hästen sen somnade....och det blev en del sms med L oxå:)

Lammet ringde mig igår...jag hann inte svara...men jag undrar..vad han ville...Hmmm...han skulle bara höra av sig om han ville nåt mer....så d var min fundering igår...Antar att jag e saknad nånstans i hans lilltå..Jag sa ju trots allt upp vänskapet pga en del....men vill man ha kontakt med mig...då får man fan kämpa! jag harlagt ner allt jagande o kämpande...för d blir bara fel....men vill man mig nåt,så finns jag ju här

Idag var d jobb...o jag ville verkligen inte gå upp....Inte alls...Snackade på jobbet,sydde...jag lagade mat till Nisse....micro ris..Folk e rädda för att tillaga mat i micron...jag frågade hur d smakade..."Fullstrålad,men gott"
haha

Efter jobbet var d stress hem,plockade undan..så kom brudarna o barna....vi var 6pers alltsom...jag tjatade mest...o vi försökte komma fram till vad som e fel med mig....ingen vill ju ha mig...Jo..för sex..men inte mer..o de har ändå känt mig i 11-15år...o de kom inte på nåt heller...o då e vi ärliga mot varandra..Frågade även Hästen idag vad felet kan vara med mig..." d e ju inget..du e ju du..du e underbar"...hmmm...ok...så jag e singel för att jag e Underbar??ok...
Jag lagade gor middag till oss 6...sen drog de hem efter 18,o jag drog med Sessan t IKEA:) glodde o shoppade på kredit. Kom hem o borrade lite o skruvade ihop en del...Ja,har man ingen man får man göra allt själv. Men på söndag får jag nog hjälp o sen fira med en film.FINALLY

Nu e kl mycket..lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Anders kanske kommer hit på lördag o levererar en hylla till mig.Hoppas han inte kommer att få hjärtinfarkt.Så jag vill vara hemma senast 17 på söndag så jag kan fixa allt...sen bara slappa o må bra.

Nu har jag ätit maten jag gjorde förut..massa lök...MUMS,pratat med Hästen,som var sjuk...(krasslig i halsen=döende på killspråk)
Får inte tag på Lassie som skickade mig enormt fina sms....hmmm..lite orolig nu...lever han?
Jaja...blir nog bra. Ångrar min resa imorn...det ska ju spöregna,o jag ville inte åka 4h i regn...inte efter min olycka...nej...men jag vill ju se pappa..inte sett de på LÄÄÄÄNGE...över 1år.
Så jag får offra mig o bita ihop.
På kvällen när alla ska sova ska jag sätta mig i deras bastu o svettas. De har en infrabastu( som drar lika mycket som en brödrost...-SANT!!)
Den ligger i gästrummet där jag o Sessan sover. Ska bli gött....skönt att få värme i kroppen. Blir dock lite jobbigt att åka dit utan exet..Klart d blir.Inget konstigt med d...blir en sorts tomhet.Inte för att jag saknar just HAN..utan själva grejjen..ja,ni fattar...

Nu ska jag nana...e helt slut i hjärna o kropp...

Xxxxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: