MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fryser/date

Kategori: Allmänt

Jag fryser..händerna är kalla som is.Kallt hemma..så kallt att jag hostar pga det.
Börjar bli nervös för imorgon..Hmm..känns som att man ska på dejt...vi har ju inte setts på länge ju.
Ska man klä upp sig? ta på mig blommig klänning,rosett i håret o klackskor?Muhahah
Skämt åsido..
Jag tar nog med han till 7ans. Bra musik..Herre va vi sjöng igår.Allsång på baren.
Sen när han drar hoppas jag att nån kommer dit o håller mig sällskap,för jag vill ikke hem.Fast jag borde..köket alltså....Bombnedslag

Ne,äta kastanjpuré med grädde:) Fettbomb...men så e d när man har mens..då vill man tydligen lägga på sig...eller tycka synd om sig o trösta sig...
En till som kunde hjälpa mig med däcken nu:) men du får ikke..du e sjuuuk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: