MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

BANG / Jul

Kategori: Allmänt

Idag skulle jag ju ta en öl med K..Han bangade...efter 2 mess från mig kläckte han ur sig d...Kul när folk säger till i sista sekund...Var d för detta jag var vaken sent o byggde o röjde??hmm...e lite smått irriterad....jaja
Trevligt på jobbet..drack väl 5koppar thé...min stakkars hals.
Fick sluta 30min tidigare:) hem o grejja...la ner all skit i påsar..allt ligger i sessans rum.
Ikväll tar jag o AK en öl...Hämtar henne sen...sen ska hon få hjälpa mig att böra ner möbler till källaren..Hon vet inte om d än bara...haha...o så ska jag slänga massa skit...herre..vill ara gå igenom allt NU..slänga massa...o sälja ännu mer.

Imorn kommer folket hit...har inte köpt hår än...vet inte vilja färger jag ska ha..Frågade Sandra i Jönköppe...blondt o svart...d var i princip d jag ville ha oxå...

Sista timman har jag bara legat i soffan o glott tv...o ätit...hjärtat slår i 1000..vet inte varför...stress eller nåt....
Väntar på svar på Helgon av The Lamb...kanske därför hjärtat slår i 1000? jag kanske e nervös? fast för vad? hmm...

Ska ta mig ett långt bad snart,röka en cigg..usch...o inget att bjuda på hemma sen..sånt e inte OK.jag har iofs sprit (inte mycket) men d dricker hon ju ikke...


O julafton e jag chaufför...jihaa...vill skaffa barnvakt eller hur d nu blir...för juldagen ska jag ut. Julen e fruktansvärt deprimerande...bäst att Sessan e med sin pappa...för här blir d ingen julstämning...Jag har inga julklappar t henne (hon fick en cykel för nån vecka sen av mig...d e hennes julklapp) så vi ska i princip bara sitta o glo på tv,alltså sånt vi gör varje dag..ne,hon får helre vara hos sin far o hans familj...jag blir bara deppad..skulle jag haft en familj (ok..jag har ju d,men den ena bor i skåne o den andra firar inget) mm skulle jag firat med de så klart..men nu blir d ju bara vi 2.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: