MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Att bli bjuden

Kategori: Allmänt

Blev just bjuden/tillfrågad om jag ville gå på Helloween..Jag har ju noll spänn och han skulle bjuda.Jag har så svårt för att ta emot. Alla minns väl RB i somras när jag fick öl varje vecka av vännerna.för jag hade inte råd. Jag fick panik o lipade till slut.Jag hade precis lärt känna dessa tjejer.Jag e den som helre ger än får. Sushin i söndags..bara d...jag hade ångest...ville ta en 7 bitars..den e minst o billigast,men jag tog en 11bitars...Och jag hade ångest. Samtidigt..så har jag ju bjudit KarL på så mycket här hemma...hela sommaren...Så jag kanske inte ska ha ångest för d...men ändå....skulle jag haft pengar skulle jag skämma bort allt o alla. Det vet väl de som känner mig väl.
Nu känner jag knappt denna person som vill köpa biljetten..en liten( eller liten o liten..han e lååång) snäll ängel som dykt upp från ingenstans...och jag skrev d att jag kan ta emot men då får d bli ett lån. Jag kanske skulle gjort likadant? vad vet jag..om jag skulle finna nån jag gillar o har kul med som e fattig o som man verkligen vill ha med på nåt kul...ja..d kanske jag skulle..men jag hade nog förväntat mig nåt tbx...en öl..vad som..bara man får en uppskattning,ett tack.Det e viktigt som fan för mig...att man inte bara tar o tar o tar...
Jag e inte den där tjejen som fjäskar o tar emot allt...som utnyttjar folk,som låtsas vara fattig för att få (tro mig...många verkar göra så) Öl på krogen...d e en sak. Så klart.
Men annat...d e skillnad.
Ja..spännande månad iaf...Pratade med AK förut....och jag kollade kontot på bankomaten samtidigt...
minus 87kr..WHAT?? Vill verkligen inte ha med julen att göra...man måste ju köpa julklappar...jag ska hänga med några vänner ev. och jag kan inte dyka upp utan nåt alls...jag skulle helre dö...oförskämt...att dyka upp utan nåt...och de har ungar...barn ska väl ha nåt? får väl sy alla ett hårband eller nåt...jag e tydligen proffs på d...
och jag får pengar i januari....Alltså...soc kommer inte att ge mig pengar..Jag e ju svensk...De ger ju oss FOLK lån....o jag vill inte....Hatar lån..jag lånar aldrig....har inga lån heller.
Usch ja..spännande...Får samla pantburkar eller nåt...Saknar gamla exet som jämt sparade ihop pant hemifrån o från jobbet:) D var bra tider d....hehe..
Så nu vill jag bara ha ett jobb...men inte vilket som helst...skulle inte fixa d.
Och bilen ska ju säljas...Får 5000kr isf...men frågan e NÄR exet lämnar in den..Han e fruktansvärt långsam...Så har han alltid varit...d e alltid jag som fått tag i allt...Och han skulle sälja bilen sen i somras...HMMMM....så jobbigt o tråkigt.

Nu ligger Sessan här...hon smög ut från rummet o upp i soffan utan att jag ens märkte d...d e hon o hunden..de e väldigt lika.I sättet att bete sig o vara.

Hon tittade nyss på mig med arg o sömnig blick...Jag sa att jag var arg...hon tittade bort o nu springer hon till köket..Hmmm....Klockan e snart 22....hon ska sova sen länge....

Nallen stängdes av vid 7...aldrig hänt förut..men eftersom jag har haft mina tankar om ett o annat vill jag inte prata med nån nu...som att försöka o försöka...skämta,skratta,prata...o få tillbaka ett ingenting senare...för jag duger ju inte....SÅ känner jag idag.

Blir bra imorn...slutar 15,sen ska jag vara hemma 10 över för då kommer Mir. Och så ska jag direkt åka o hämta Jan.STRESS..borde städa me..men d orkar jag inte...och som tur e behöver jag inte laga mat...för det gör Jan o tar med sig:) Och så har jag fortfarande 3L soppa kvar från mor....så skönt...behöver inte stå i köket denna veckan heller...hehe...ja,här har jag inga problem att ta emot...för vi har kännt varandra i mer än 10 år och man ger o tar...d e stor skillnad.

Ne,får gå till köket o se vad ungen gör.....HMMMMM....


Hon satt så fint o tyst o åt satsumas...hihi
Och nu har jag missat programmet o även Efterlyst....WTF...får bli via nätet sen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: