MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ångest

Kategori: Allmänt

Drog ut själv igår kväll...Kom in på rb o bakom mig var Lammet...Jag ignorerade honom...Satt för mig själv o glodde på Simon o Mackan o hör hur han skriker för att få min uppmärksamhet. Jag ignorerade...Till slut kom han fram...o jag hade svårt att prata med honom. han har ju sårat mig...Och så var han skit full...Han som e nykterist.Sen var han på mig en del...mer o mer...o jag kunde inte låta bli...3 killar var på mig o tyckte jag var snygg...Hahaa...jo,tack..kul att de säger d dock...alla 3 ville med mig hem..haha...men så drog jag med Lammet...kunde fan inte stå emot...
Och jag ångrar väl mig...vilket han vet...Han vet d så väl...vi vaknade 16...herre...ramlade i buskar o grejjer när vi kom hem..Svart taxi...

Fan..ångest nu...jag saknar ju honom märker jag nu...så detta borde aldrig hänt...never...
Ikväll drar jag nog till firmafesten...sen kanske möta upp Jocke? vet inte...O Kalle ville ses me...

Fan fan fan för känslor...
men men...jag hade kul igår iaf...o nu e ju jag o lammet vänner..han ville verkligen det. Men vi kan inte hålla på som vi gjort i 2månader...antingen vänner eller nåt mer. Kändes som att vi var ihop nu igen...d e jobbigt.FÖr d e inte så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: