MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

11 h fest

Kategori: Allmänt

Igår var d stress hem efter jobbet,tog mig ett bad o mötte KK vid 7an 16.30. Men vi drog till ett annat ställe. 7an passade inte herren just då...
Vi satt på en lyxrestaurang där alla var fina i kanten...o så vi 2...
Vi hade skitkul...folk kollade lite snett på oss...satt o garvade o pratade om "ickefina" saker.
Jag e fortfarande förvånad över att han ville ta en öl. Och efteråt sa han att han gärna vill göra om d. mitt ex kommentar över att vi träffades var "öhm...öhm...hmmm...ok?"d e nog d sista han trodde skulle hända.
Blev riktigt glad. Idag fick jag ett fint meddelande på fb:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skönt att det finns människor som du....man träffar typ 50 gråa jävlar varenda dag, men du vet hur man har skoj. Tack för en trevlig kväll.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag blev så glad för d meddelandet.Jag får dock höra detta en del nuför:) D e väl därför folk vill umgås med mig:) Jag e ganska rolig.hehe

Han drog hem vid 7 och jag drog till 7ans ölhall....halvpackad...satt där med 5 pers som precis började dricka...jag fick 2öl och sen sa jag att jag skulle dra vidare...
de undrade varför...och vad sa jag "ne,ni e så tråkiga,jag e för glad,så jag drar" haha
så drog jag.

RB. Mötte Lassie. Han drog iväg en stund och kom tillbaka med en påse. En present. en skiva o en filt för att jag fryser hemma....Så gulligt. Det var verkligen snällt.TACK!!

Mötte Paddan..Illern var oxå där. Och vi pratade faktiskt!! WHOHO...några få meningar,men ändå. Tur att jag inte har hans nr....Säger bara TUR....annars vet jag vad jag skulle gjort..Haha..
Efter några timmar fick jag dit KarL,paavo o Kjell...Kjell tyckte jag var en go o rolig prick:) Han o jag har samma humor. Han e go. Gay Go.

Jag fick en del öl på rb av Lassie...så jag blev riktigt packad igår...Herre...drack väl 10öl igår...o jag blir full av 3! Så ni kan tänka er....

Jag o KarL drog vid 2 och 3.30 ringde jag A,som så snällt körde hem oss..GRATIS...så sjusst. FÅr bjuda han på några öl när jag har pengar.Men frågan e....vad gjorde vi mellan 2-3.30...HMM..ingen av oss minns. Jag tvingade KarL hem t mig...o hon ville inte...i morse tackade hon mig massor för att jag gjorde d. hon var fullare än fullast.
Upp 11..kom till jobbet 12.30..FULL...Jag e nog inte poppis. MEN jag kom till jobbet iaf...d e inte många som skulle gjort d.Magen e d synd om....stackars magen:(

Nu e jag hemma...o jag behöver städa o diska...MEN NEJ....inte idag....jag ska bara ligga. imorgon e d sticky med chefen...AK o Lassie kanske kommer me. Funderar på att dra till AKs jobb innan o ta en bira. Jag som lovade idag att aldrig mer dricka....Herre....borde inte alls...Men imorn har jag inga pengar alls..ska panta lite så jag har råd med 1-2öl....sen blir d bra. Lika bra....e jag full vill jag bara hångla mm...

Ja..jag e en rolig prick...haha...
Igår fick man så mycket komplimanger o presenten..Herre...vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Jag bara e....Jag? kan vara d....
Hoppas inte Illern e på rb imorn....skäms ju..
för vad vet jag inte..men för att jag sa en del saker igår...men d har han nog glömt.Hoppas jag...o så vill jag bara komma över människan..lite svårt när man alltid ser han.
Ne,tvn kallar...

Somnar nog snart...o ingen mat hemma....ne,d gav jag till KarL inatt...jag e så snäll så.

Blev just bjuden på middag....men jag orkar nog inte köra dit....eller ska jag?Borde ju sova

Kommentarer


Kommentera inlägget här: