MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Vilken underbar dag

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit mig själv ...På morgonen kallades jag för solstråle för andra dagen i rad...Ja,folk vet vem man e...Glad o positiv. Varför? För att jag var med MIN familj,hela familjen hos mina vänner o grillade. Det var som förr.....Åh,så underbart..Satt ute i hammocken...Sessan lekte,vi satt o tjötade...allt som fattades var en kyss, en kram...sen var allt som förr..
Och jag hade såååå trevligt..Pål med...vi skrattade o hade kul...som alltid....Vi har alltid kul ihop...När vi satt i bilen och åkte kände jag för att säga "Vi drar ner till Ungern..NU"

Och jag e så stolt över Pål som kommit lite längre fram i livet..Lovar,jag är oxå på väg...

Herre vilken dag....Så underbart...och jag suckade av välbehag.
Jag satt och njöt lite i tystnaden och tänkte..."Så här skulle vi haft d"....

Jag är ledsen...fast av glädje...Vilken härlig eftermiddag...
Dagen oxå,fikade med S på stan. Tiden gick lite väl fort.
Kan man spola tillbaka tiden?? Bara 1 timma eller 2? Så jag kan sitta där igen och titta på dig..igen...våldta dig i mina drömmar..om o om igen...kommer du ihåg Ö&B?...
När vi kom hem ville jag omfamna dig,men vågar inte...så du ska få din tid...Eller du kanske vill att jag ska omfamna dig? Jag vet inte...Jag är ju så rädd att du backar undan...

Nu ska jag vidare o söka jobb här!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: