MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

tjoho

Kategori: Allmänt

Fått i uppdrag att översätta 2 böcker...herre...100 sidor ca..HERRE...kommer att ta 100år.
Sen fick jag en chockbesked i morse...Morsan sökte en lägenhet nära mitt x...vavava??? ja,d e ju kul,om de bor nära...men från Hjälbo o kortedala till detta?? ja,iofs helre bo där de sökte nu än nån annan stans..d e ju fint o lugnt o nära sjö o skog.o stan.
Igår var jag hos Pål..vet inte ens varför. Men d blev en kort visit...han bad mig att gå...stör mig lite på att säger man till en gemensam vän att tala gott om mig,o de svarar att de inte vill lägga sig i,sen ändå berätta d för honom....skämdes ganska mycket....folk e märkliga...för d han gjorde var ju precis att lägga sig i.
sen kom jag hem med tårarna o blev övertalad av Mike att möta de på stan.Så gjordes,fick 2dl HB...hade kul 1h..sen började de kära ner sig i soffan o jag hade übertråkigt. Ingen jag kände. 3 skulle komma,men kom aldrig.så jag drog ..då får jag sms efter sms...då var de på väg...men jag sket i det.Ville hem...
Och hem kom jag..o sov knappt nåt.
Skulle äta mat idag,värmde upp min soppa för jag var jätte hungrig...satte mig vid datorn o tog första tugga...FYYYYY FAN...smakade spya..
Ja,man kanske inte ska låta soppa stå framme i 2 dagar...ne...

så nu äter jag nudlar. Och snart kommer SL o ska rasta mig..eller jag henne..vi ska på stor promenad...sen blir d lämna bil,lämna ett brev,nycklar o en speciell sak...känns tungt som fan...Sen en sobril o sova till imorn...för imorn e d en ny dag med massor att göra...Phu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: