MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Facebook-Big Brother

Kategori: Allmänt

Snart e d dags att stänga ner min helgon sida...Ja,så e d...Ska bara printa ut mina inlägg sen blir d hejdå...
Har inget där att göra längre...även Facebook ska stängas av.Mår dåligt av all skvaller..alla lägger sig i o kollar vad alla andra skriver.Som en online big brother....d förstör så mycket.No privacy-..alla bara gottar sig i andras liv. För att de själva inte har nåt?
Det finns mobil o msn...
Folk har blivit för nätberoende,och jag känner att gränsen är nådd. Visst träffar man nya människor mm,men har inte jag o "Ulla" från dagis pratat på 25år så e d väl meningen...eller det där hatobjektet som man bara hatade och han/hon tillbaka plötsligt ska adda en för att skaffa sig en lång lista av vänner.För allt handlar om att skaffa sig en så lång vänlista som möjligt. Och hur ofta pratar folk med sina 300 vänner? Öhm...aldrig? ne..man har sina närmaste man pratar med.Som man pratar med via msn eller mobilen. Räcker inte d? Ska vi snart börja ha webcamera i ögat oxå som alla kan titta på och skvallra ännu mer om?
 
Tänker på d varje dag....att folk,speciellt KILLAR hatade när man satt och kollade på BigBrother..Tjejen fick klagomål av pojkvännen för att man kollade....
och så gör d själva samma sak,fast idag kallas d FACEBOOK. Mycket märkligt...
Ne,jag håller mig till mina vänner,och nya vänner från krogen/stan/puben/cafét....d e lite mänskligare.

Många har tråkigt och kollar vad man skriver till varje person på fb...trodde inte folk gjorde sånt....jag gör d verkligen inte..har inget intresse av att se en konversation mellan X och Y....vad skulle jag få ut utav d? D e ju nåt mellan andra,inte mig? jag har inget intresse att adda någon jag pratat 1 mening med på krogen...Fattar inte ....visar bara hur ensamma folk e...
Folk snor andras vänner de knappt känner bara för att kunna gotta sig mer..Ne,usch..jag har min lilla lista o vill inte ha fler folk där..

"jag ser vad han skriver t den o den och vem han ska träffa då o då....." JAHA??
Vill jag veta??Nej?! Folk borde gå ut lite oftare..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: