MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Du var här

Kategori: Allmänt

Du höll om mig,jag grät i dina armar..
Jag har lovat mig och dig att vara stark,aldrig mer gråta inför dig.
Men det bara kom..
Fastän jag har blivit enormt stark och glad....så kom de...tårarna

Du höll om mig,jag luktade på din hud...Din doft..om och om
Du höll min hand och plötsligt kände jag mig så hel

Du pussade på mitt huvud och hela min kropp fylldes av värme..
Vår dotter och hund och vi två samlade på golvet..Så underbart.


suttit o läst relationsråd...denna mening var bäst:
försöker ni inte kommer ni aldrig veta vad ni kan ha missat.


Ikväll ska du ringa....och jag har varit nervös i över 1v nu...Jag skakar...föreställer mig det värsta.
Jag är så nervös...jag vill inte vara här...Vet att det du ska säga inte blir bra...Min värld har redan rasat..

Ska ut på gården och ta en cigg,vara med folk...existera...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: