MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tankar...

Kategori: Allmänt

Idag har man grejjat för fullt,och undrat varför en Celica klassas som 2persons bil när den har 4säten??
Herre....
Mycket funderingar på vägarna jag går..sen blåses de bort lika fort.
Idag rastade jag hunden i solen,lekte o tröttade ut henne,vid ett dagis,fullt med barn. En gammal gubbe gick runt där fram och tillbaka o glodde. SKJUT DE. Det är så äckligt,vidrigt,och genomskinligt.
Igår var jag i femman o shoppade lite...Bland annat 2 yxor..som dekoration.Åh så fint..Och min samurajsvärd e på g oxå:) Sen e jag nog ganska nöjd.Har d så fint hemma nu...

Idag har jag sorterat cd skivor o grejjat massor,plötsligt var klockan 21. Folk blinkar till på msn o jag kände stressen komma igen...Usch...IKKE BRA...
Magkatarr 2ggr på 2månader e inte kul.
Imorgon blir d Högsbo o glo lite,kanske hälsa på en kompis som var sjuk.
Fredag ska man på fest...Blir nice...Jag vet nåt som inte festinnehavaren vet..:):) :):) Men så långt att åka bara.....HÄMTA MIG:)
Beställt lite grejjer till datorn med...från Ebay så klart..
PCMCIA kort,16Gb usb, o nåt mer...minns inte..Vårkänslorna sprutar bland lite folk jag pratar me..Kul för de.
Everybody Hurts på Radion...behöver jag detta??
Bättre än Lady Gaga...hon förföljer mina steg..så fort jag går in i en affär...då kommer den inom 1minut...1MINUT...d e SJUKT.
Sen har jag haft fullt upp med att kolla tatueringar.Inte kommit långt med d:( Jag hittar ju inget..ingen inspiration heller...SUCK...
Vill ha halva armen,sen svanken,rumpan o halva magen/sidan....Men vad ??Jaaaaa..jag kör på en Tribal,för d har ju INGEN...haha..ne,men nån text ska det bli oxå...
Idag klippte jag mig hos världens bästa frisör..Vi e så lika,kan prata om vad som helst o tänker exakt samma grej,SAMTIDIGT..pratar naturligtvis om mig själv.

Sen håller jag på med Tradera me..säljer,o har massor att lägga upp. Tar d i min takt.

Vill till Riga oxå..Men folk e rädda för att komma bort verkar d som..tror att Riga båtarna e tråkiga?Pensionärs båtar?? Njae...inte riktigt va? Jag åker 2ggr/år,o medelåldern e väl 30..

Sen känns d som att killar inte vill prata med mig plötsligt.Ledsen som fan,för jag vet inte vad jag gör för fel?
Mycket tankar just nu...Men snart e d varmt o då ska jag sitta på gården med grannarna o grilla har jag bestämt..Som förra året..Fan vad jag längtar..
Vill bara få min cykel klar nu så jag slipper GÅÅÅ o rasta hund varje dag...d e ju 2km varje gång...
Drömt om Slottskogen oxå..kasta freesbee...
Vill träffa Marie snart...o hon mig  me..D vet jag:) 200km emellan bara..
O så missade man CSI triologin idag..vad fan..var ju spännande ju..Ne,dax att äta klart nudlarna o sätta på tvn.. Har bara lyssnat på musik hela kvällen.HÖGT:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: