MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kiss beundrar Lady Gaga?

Kategori: Allmänt

Nu har jag sett ALLT!

Såg detta i en intervju med just Kiss..

Idag har jag haft tråkigt..har varit så party sugen så..men ingen vill se mig..Hmmmm.
Imorgon blir d fullt upp hemma...En kompis kommer hit o ska hjälpa mig att borra o grejja...sen blir d väl Sticky med Glenn o Andy.

ont i huvudet,fullt med stearinljus tända i hela lägenheten..kan vara d..Me like:)

Jag har haft många funderingar under veckan,men just  nu har jag glömt alla.
haha.jag e ju senil...


En låt jag har haft på hjärnan i 1h nu..
Under my umbrella-ella-ella-ella--eeeeeee


Jobbigt.
Och en låt jag blev åter kär i idag...Gamla minnen..
HIM-Wicked game
MYCKET bra cover!


Guuu,vad jag e trött på att vara trött hela tiden..Men fan vad d har varit skönt att ha kunnat vakna när jag velat 2 dagar i rad! Inget barn,ingen hund,ingen...o sen fick man stressa iväg:)

Var på en skön lång promenad i förrgår i Högsbo..Farligt d där med Pågen..man ville bara gå in o sno med sig några frallor...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: