MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Vill inget helre

Kategori: Allmänt

Än ett litet hus eller radhus..ungarna springer,hundarna skäller o jag lever gott.
Är så trött på detta liv..fastän jag har skitkul..men man kan inte ha kul all the time.

Fick ett sms imorse..av Pål...som fick mig att lipa och ångesten växte.Han sa att d var till hans bror...tror han sa d för att vara snäll...han borde varit ärlig ist."god morgon älskling o puss"


Ikväll ska vi till min ena bästa kompis.Deras barn fyller 1år...
Och nu ska jag iväg och kolla bil:)

Och jag e trött på många män...otrogna svin

Inatt var nice.Träningsvärk i hela kroppen. En snubbe bjöd hela baren på shottar.Haha...och jag drack Nikkes goa drink...3dl vodka o lite BURN...
Och jag tycker att Toni o Didum e d finaste paret som finns...fastän de oxå gjorde slut,men de hittade tillbaka..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: