MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Vilken dag...

Kategori: Allmänt

Nu e d gjort.Nu har jag min LOVE 4 life:) Åkt runt i timmar o gjort massor...
Sen var jag o sessan hos AK o fikade,lekte med katt o hund.
Hemma 19.30
Exet ringde,och jag ville inte svara.Vill inte höra hans röst...ganska så förståeligt. Gör bara så enormt ont..det han gjort...ljugit,gått bakom ryggen och varit falsk. Plus hela alltet. Han bor nog i ett hus nästa år o förlovad/gift med sin tjej..Kul.Man känner sig värdelös där...man betydde inget...inget att kämpa för..som jag gjort..som alla andra gör...Jaja..orkar inte lägga energi på d hela mer.

Igår tyckte en kille jag påminde om Shakira o Madonna..en blandning...haha..blev glad,senare får jag höra av en annan kille om jag o min styvfar var syskon..Hmmmm..OK..han ser ut som 40..men ändå...

Nu e jag helt död...men jag ska göra fint...vika 100kg kläder..
Imorgon på morgonen ska jag leka ambulans. Köra en leguan till vetrinären.Stackarn har svalt glas eller nåt...sen Leka med Kai,sen kanske hälsa på Jan. Sen kanske Ray. Får se...Fult upp.
Vet inte ens hur jag ska hinna med hela helgen..ska träffa så många egentligen..öl med den o den sen MT,sen lördag lämna hund o barn tidigt,sen ta en öl med exet sen MT vid 8..herre..redan stressad.
Hoppas på öl backstage,för jag har fan inte råd nu...Jag leker gärna servitris som sist..Träffa massa band:) Låter nice,om d blir av.
OVALIGT?? verkligen..spelar på lotto så jag ska ha en ok ekonomi under sommaren iaf.men vinner ju NOLL.
Tänk att kunna betala 3månaders hyra bara så,som Kar..Fan vad skönt.

Torsdag får jag nog hälsa på Toni oxå...stresssss...


Jag har världens bästa Mor o styvfar!! De har gjort massor fastän de inte har tid. Och gett mig Rawl.
Och midsommar e nog fixad. Blev bjuden t Orust..avkoppling...Gillar att veta vad som händer så jag kan planera...för de andra festerna e osäkra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: