MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Smärtsamt

Kategori: Allmänt

Då var d gjort...ett smärtsamt farväl...Ögonen är svullna...så här många tårar har jag aldrig fällt...
Men men...hoppas mina ord rotar runt runt i hans tankar...nångång...nånstans.
Detta var en av mitt livs svåraste beslut.och jag tror inte att han förstår allvaret i d hela.Att jag verkligen är borta...HELT.

Idag var jag i Majorna med AK,Sessan,Toni o Xander. Xander badade i d iskalla vattnet..Haha...
Vi frös.
Sen på kvällen drog jag hem till Jan...satt där till 23..jag o Jan o Helena...nice...
Sen mötte jag Toni o Di på stan o tog en cigg..kom hem nu...00.30

Vill inte ens vara här alls... Ångest i denna lilla lägenhet...Vill bo i ett hus.
Imorgon ska jag åter till Jan o glo film eller nåt...Länge sen sist...

Men jag kan inte bara vara hemma...jag funkar inte så nu...
Har för ont i själen för d.

Märkligt hur en viss kille på FB alltid tar bort mina inlägg till honom...som om han "skäms" för mig inför andra...men han pratar med mig lite då o då genom mobilen...o d e inte jag som ringer...Hmmmmm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: