MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Nu e d over

Kategori: Allmänt

Nu känns d som att allt e över..
SÅ går d..o jag går vidare...med stora steg...Jag har visat o kämpat o får nada tillbaka.
Jag gav iaf hopp tillbaka..då...

Nu känns d som att allt e bara helt slut.
Och jag som pratade med Påls mamma igår..kändes jätte bra...men ja...Jag skiter i det hela.Live and be happy.
Jag e ihop med AK (47) nu ändå.Vi har ett tryggt o bra förhållande:) Det är bara vi som förstår varandra. haha
Och grodor o paddor..o en katt...fast jag skiter i katten.
Yeye...

Idag har jag haft d väldigt nice!
Var på stan med min cykel o träffade Söss. Fikade på Mcdonalds..Sen cyklade jag hem o kände att jag blev kortare o kortare..Ja,då hade sadeln börjat sjunka ner till minihöjd under turen..haha

Ok.jag fixade ihop cykeln själv...den kom ju i massa delar...men den funkade iaf...
Sen väl hemma kom AK o Chippen...Sen blev vi fler o fler...Mycket nice...5 hundar till slut.Och jag grillade med Mia..mums...Nu e jag äntligen hemma.Imorgon blir d gården eller ramberget..SOLA..Visa upp sin bleka lilla späda kropp.

Nu e d dax att kolla bilar igen.

Tack för en underbar eftermiddag gänget!!! Syns nog imorn igen...
380kr kvar på kontot...d känns fan inte kul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: