MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Nice day

Kategori: Allmänt

Fick en fråga idag..
"Har du hittat ditt livs största kärlek?"
Mitt svar--utan tvekan ja...hon som frågade fick en tår i ögat.

Idag kollade vi bil...och batteriet fattades så jag kunde inte provköra...Jävla...
Inatt var jag på Babar...tog med mig Paddan hem..Han var så jävla väck o har bråkat med sin tjej...IGEN...så han var helt förstörd..Delade säng i typ 2h sen fick jag panik o la mig i Sessans rum.

På kvällen ifick jag låna bilen och jag tog mig till Kortedala där systrarna bjöd mig på mat:) Mums..
Fick med mig resten hem...Gött..slipper laga mat igen:)

Roxy o Chippen blev kära...herre...de pussades ju heeeela tiden o kunde inte låta varandra vara ifred.
Kom hem vid 22 och klart att en viss person messar mig..som vanligt...
Idag har jag haft ångest..hjärtat har slagit så hårt.
Imorse fick jag ett sms...från pål..att han ser mig som sin bästa vän. Jag låg i sessans rum när jag fick d...grät inombords...Jag visste inte....att han såg mig på d sättet...jag blev så rörd...trodde inte jag betydde nåt..alls...längre...
Nu ska jag väl dra och prata..fastän klockan e mycket..ORKA...och jämt bråk genom sms,för att jag inte alltid vill vara social...Äh...skiter i att gå dit.Trött på bråken
Blir 2,5 men ist på tv...
Och jag e sotis på Ann-sofie...hon drar t ungern imorgon...
Imorgon ska jag till Pål o fråga en fråga:) Hoppas han säger ja...men jag e tveksam...
Sen drar jag väl till bröderna Cans...o kollar på fotboll...
Undrar hur d blir på lördag...vill verkligen träffa mitt ex o prata..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: