MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Nationaldagen o Lady Gaga

Kategori: Allmänt

Nu börjar Lady Gaga förfölja mig igen...sen 3 dagar...fattar noll.. Heeela tiden...
Helgen var bra...men inte fredag.Hade sån ångest i husvagnen...Öde,ensamt,fast jag hade hund o barn. Men Pål fattades och det var så enormt tomt. Så på lördag bjöd jag över en kompis som nanade över. Vely nice. Mös i soffan,glodde tv o tjötade till 2 på natten.

Idag var d mest packning,sen hem.
På morgonen fick jag världens finaste kommentar...(eller inte)
Patrik kommer med bilen och stannar vid husvagnen...vevar ner rutan och jag sticker ut huvudet..

"Jag vet inte vilket som är värst...du eller husvagnen"
Ja,tack...Älskar honom med...
Frågade om de skulle ha midsommar fest iår,men ne...FAN...en av de bästa festerna nånsin. Men nästa år så...
Undrar vad jag ska göra på midsommar.Vägrar RB eller stan. E bjuden på 2 fester hittils iaf...den ena e ute i skogen..Blir nog den.

Idag skulle jag på vattenkrig,men d blev inte så...fick ingen barnvakt. Sen skulle exet hit o glo tennis....
Alltså...jag förstår ingenting.Har sagt ifrån från att umgås...höras...mm...Men ändå...Tror d e att så fort ensamheten kommer så tänker han på mig.vad fan vet jag..eller så e han bara rädd för att förlora kontakten med mig helt. Ja...jag vet inte...eller vara vän så han ska få hundvakt.. folk tycker vi ska gå familjeterapi...hitta tbx..men eftersom han vägrar så..NO.
Och jag vill bara gå vidare nu.

Vill fiska o bara ha d gött.Grilla..ha trevligt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: