MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

mycket märkligt

Kategori: Allmänt

Kan inte sluta tänka på en sak....

Märkligt hur så många vägrar ens prata med mig sen jag o exet gjorde slut..Mycket märkligt...o jag förstår inte varför folk e sånna? Man var någon under de där 6åren,var rolig,någon man gillade o pratade med...sen när d tog slut är man värdelös till 100%...o jag har inte gjort de nåt alls....förstår inte varför folk bara klipper av tråden helt?? ger mig onda ögat? vägrar svara mig ens?
E de rädda för att mitt ex ska bli arg? Han skiter i vilket?han umgås ju med mina vänner??vad har de med mig o göra lixom..Hmmm
Vad har jag gjort??? Inget alls. Jag e en hederlig bra tjej...som inte gjort nåt...skulle vara skönt om nån svarade mig,sa vad jag gjort för fel..så man vet


Jag har iaf nåt som gillar mig...Baslåda,högtalare (fast de som sitter i e redan grymma) o slutsteg ska fixas av en kompis...:) Han fixar allt...Sen fixar en annan kompis massa extra lampor:) Bra med bilkunniga killar...de e fan få
Undrar när Pål betalar mig för gamla bilen...har sagt att han behöver jobba över två helger så e d bra...D skulle jag lätt gjort om jag var han...skulle fan ha ångest annars...o han jobbar ju över hela tiden,så jag fattar inte problemet.Bilen kostade alltsom 20.000...jag la ner 5000 från egen ficka..larm,stereo,kylare mm...Folk tycker jag bara ska dit o ta bilen..men jag e inte så elak..men jag har ju rätten t det..


Plus alla vänner jag umgås med massor:
Aja,KAR,JAN,KAI,MIR,KENT,TONI,RAY,SARA,SUS,MARIE,MIKE,SAM,MEX

D e väl de jag ser eller pratar med varje vecka (förutom 2)...Fan vad många ni e...herre...hoppas jag inte glömde nån nu..
Fattar inte hur jag hinner med alla...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: