MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Life

Kategori: Allmänt

Is good...förra onsdag var vi ute...Kristian slog i huvudet vid baren så ambulans fick kallas in..han var väck 1h...han åkte  iväg,alla var glada o nöjda,sen 10min senare kommer han promeneranes.."jag ska in"...vi satte honom i en taxi så han fick åka hem..haha...BB var kul...Lilla London o jag blev full..blev de andra me...jag,paddan o illern drog hem till illern...Vaknade 12...vi satt o glodde Grannar eller vad d var på tv...hmmmm...Drog t Kortedala o fick mig en go frulle...o lite prat..Behövdes.
Lördag var d midsommar..på Orust..12pers var vi...vi bastade o badade i sjön.Jag e ju en badkruka,men jag hoppade i ca 6ggr...Ganska gött efter massa öl o bastu...Hehe...Vissa spydde andra hade kul...hångelparty..haha..
Sov noll den natten...Flugattack i soffan..4-5 flugor gjorde DET i mitt öra hela natten...På morgonen kände jag för att dra hem,så vi åkte hem..jag var små irriterad på 2 pers...kunde inte vara kvar....På kvällen hämtas jag upp av Toni o D. Drog till Henriksberg för att se SWIFT spela..de e duktiga:)Allt för Alex skull..hehe...sen drog vi till stan...Jag kom hem vid 4..sov ut. Söndag hade jag en kompis här på senkvällen..Pratade o drack 2 öl. Vely nice. Sov inget den natten heller...
Igår var vi här några stycken..alla trötta..tog några bäss,sen stan. Vi skrattade o hade oss. Sen stängde de o jag drog hem till Illern. (2 pers blev sura för d...vad fan...man e poppis)..Sov noll...Ovanligt..jag kan inte sova..Sen kom jag hem vid 15..köpte mig en sushi o satt på gården med folket...Haha..mycket sexprat..vad e d med folk? Sen köpte jag mig en ny nalle..(kredit)fick ner den med 500kr:):) Och den har GPS!!!..Mediamarkt. Sen drog jag till M.B. o tjötade i timmar. Avslappnad o skönt...gött att prata om vissa saker...  Kom hem nyss....hostattack..blir nog lite Cocillana..måste fan sova ut nu...jag e helt slut..
Fick även konstiga mess idag o igår..att folk inte gillar mig..HMMMM...folk jag aldrig träffat...Hahah...jag garvar....bara för att man e ärlig mot 2 personer får jag skit o ett sms att folk inte gillar mig...säger man inte så när man e typ 5år?? Vad har "vårt problem" att göra med att andra okända folk inte gillar mig??seriöst talat?? varför sårar man nån så enormt mycket??Jag skrev "d samma"...i can play that game...skulle dock aldrig skriva en sån sak till de..aldrig ens haft den tanken..o de säger att jag snackar skit här...HMMMM....ok..skulle jag nämt deras namn..visst..då kan jag förstå..men d har jag inte....så vad fan e folks problem??? Tror de tror att jag skriver om de fast jag inte ens gör d? TA REDA PÅ FAKTA FÖR HELVETE INNAN NI SÄGER NÅT!!!!!Ne,jag orkar inte med folk som blir arga för allt o inget...men nu e jag väl deras pratämne..vad vet jag...folk har inget annat att prata om antagligen..Lonely people....Väldigt synd att d blev så här...jag har dock inte gjort NÅNTING...
Jag vet att jag har rätt..så e d bara...skriver inte ens om folk på negativt sätt tycker jag...jag e ganska glad...har massa underbara vänner..kan inte begära mer...verkligen inte.Jag har d kanonbra.

...LÖVE U ALL...

2 pers sa att de älskade mig igår...jag blev så jävla glad...
Nästa vecka e d inflyttningsfest, på lördag ska vi på tjejfest..haha..typ..med barnen..lite vin o tjöt..o var ska man sova när de inte har plats?? Får tälta. Fullt upp hela tiden..hinner inte med nåt...e knappt hemma...jag bara kommer hit o sover...Lördag ska jag o M.B. ut o ta en öl....long time now..Blir nog kellys eller kingshead...hoppas jag..

Imorn blir d flytt..tror jag...flytta möbel...behöver bara en stor bil...men d skulle fixa sig verkar d som. Sen blir d till att Gunga med en Iller...hahaha...lät pervo d där..fast d inte alls e så

Kommentarer


Kommentera inlägget här: