MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Lång helg

Kategori: Allmänt



Torsdags hamnade jag hos Jan på lunch sen hos Ray..ungarna fick leka av sig:) sen sov mitt barn gött... Barn e som hundar...man får trötta ut de så sover de bra.

Fredag skulle jag på MT..trodde jag...eller min kompis trodde d...vi skulle bli uppskrivna på gästlistan för iaf lördagen men hon var nästan helt säker på att vi skulle komma in på fredagen me...Så jag letade efter barnvakt i 2v...varje dag! o eftersom mamma skulle på bröllopsresa kunde de inte.Men till slut ställde de upp. Och efter ett inlägg på FB,som inte var riktad till någon...så togs jag helt bort från gästlistan på lördagen...Förstog 0...
Jag skrev typ att jag skämdes för att vi inte kom in på fredagen (biljetten gällde bara på lördag) o att jag var ledsen för att vi inte skulle se Rammstein...o d jag skrev var inte riktad mot nån...

Klart jag skämdes..mamma ställde ju in deras resa för detta? Sen var d ju inte min kompis fel att vi inte kom in på fredag?? jag fattar ju noll... och jag har skickat flera sms..förklarat mig...men inget svar. Snacka om 5ålders beteende...Här han man ställt upp som fan..hon är sur lite då o då för saker,men jag har försökt att blunda för d...Men att man tvärklipper av ett band för en sån här sak? d e ingen som förstår..När man sett fram emot detta i 6månader...o jag satt hemma igår o väntade på ett svar..om ajg var kvar på listan eller ej...inget svar...inte från hennes kille heller..Hmmm...Ok? vad har jag gjort honom??
Gillar inte när par tar varandras parti...inte kan tänka själv..typ...
Känns som att jag duger som en vän ibland..när hon e ensam...D e inte OK. Inte i min värld.
Så jag drog till Kebaben o satt o kollade på fotboll..Jag..ensam tjej som höll på england,bland 10 afrikaner som självklart höll på Algeriet...Hahaha...d var ganska kul...Sen kom AK o vi drog till RB. Väl där träffade jag Gry o Joj...Och Joj tog tag i min arm,som ett hej ungefär..Blev ställd...hon gillade mig inte precis..Jag blev glad så klart..o Gry fick mig att lipa till lite...han sa att jag var ok..han gillar mig....enda av hans vänner som säger sånt..klart jag blir lipfärdig...Visst e man stark..men jag har känslor...som fan..


Lördag kväll,efter timmar av väntan på ett svar tog jag bilen o åkte hem till mitt gamla ex...där var även KK...hade mycket nice:) tyvärr drog vi efter 3h..han skulle hem o jag skulle t stan o träffa folk. Men jag hoppas vi gör om d snart igen...
Vad fint han bodde...tryggt o stabilt liv.
Jag o KK hade askul på den långa vägen till Mölndals centrum. Han o jag e benga..haha

Idag var jag iväg o hämtade bilen...tog mig över 1h...grät på vagnen...d bara kom...jag är så jävla kär så d finns inte...o d e sååå enormt tragiskt...vill bara ha ett hus,ett jobb,o ett barn till. D e helt otroligt hur kär jag e...jag trodde inte d...men d har jag varit i månader nu...tyvärr...o d kommer jag att vara tills jag dör. Jag vet d...
Och jag skulle offra massor om vi blev ihop igen...Äta kött,kolla fotboll,hockey,tvspel...vara hans drömbrud.
Fast jag har redan börjat med en del..dricka öl..kolla fotboll...
Om man ville fria till mig,velat skaffa hus,ett barn till med mig ganska nyligen...hur kan den känslan bara ha försvunnit så fort? Tror den ligger där nånstans..nergrävd..innerst inne...Jag var ju största kärleken i hans liv...
Nu kommer tårarna igen...Är det något han vill förändra hos mig gör jag d...jag gör vad som.

Så jobbigt att må så här...ångesten kryper runt hela kroppen...bara för detta...inget annat. har ju blivit stabil inom mig,mår bra mm..Jag har tagit tag i mig själv...Skaffar jag lastbilskortet har jag ev även redan NU fått ett jobb.

Nästa vecka längtar jag efter...Kommer knappt vara hemma...fullt upp. Tack o lov

Nu kollar jag fotboll!!! 3-0..:) o har blivit förkyld...äter just nu en vattenmelon som väger 2,5kg..hela den ska i maggen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: