MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Lång dag idag

Kategori: Allmänt

Nu ska jag städa snabbt,sen kommer Söss...ska sola o grilla..Sen kommer Toni o säger hej.
Sen ikväll kommer Pål...varför vet jag inte...han vill ju ha space men ändå ringer han ofta...Fattar inget alls.
D e ju kul så klart men jag vet inte...han ville komma över idag..Känns inte bra...som att han ska säga att han ska flytta ihop med en tjej eller nåt. Varför ska han annars vilja vara här?han har ju alltid bråttom härifrån annars..sen länge.


Igår badade min nalle i öl. Fick skaka loss all öl. Fick folks mess men när jag skulle messa ville den bara skriva PPPPPPPP....men idag efter en natts torkning funkar den kanon. NOKIA RULES!!!!

På söndag blev jag bjuden på vattenkrig av AK. låter askul! Och nästa torsdag e d Metalnight på Belse. Mike skulle dit,fast han har ju dottern...drar han dit drar jag me...men jag får inte tag på honom...e lite orolig...
Han kommer nog hit under vecka så får vi tjata lite..

Ne,städa dax...borde gå till coop med...köpa hundmat..hennes har möglat...för en viss madamme har hällt vatten i mat tunnan....

Och jag blev så glad...ett gammalt ex syster skickade en bild på hennes son som lekte med en present jag gav till henne för 10år sen...som hon e jätte rädd om.Blev så glad..Bjöd de hit på fika.Vore nice:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: