MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kväll

Kategori: Allmänt

Exet har dragit...blev hela 50min här...Blev chockad...D e rekord!!!
Nu har jag städat,för snart kommer Aja..Sitta o tjöta..sen drar vi väl till stan..
Senare ville Paddan möta mig...men jag vet inte..han vill mer än mig...eller jag vet inte..Han e mystisk.
Och Katten...ajajaj...ja..d blir en spännande kväll....

Stort grattis till Mike..som blev ihop med sitt ex fastän han inte alls ville...men han gav d en chans och känslorna kom tillbaka...fastän han hade tjej...hon dumpades o nu e han på väg uppför lyckotrappan.
Fan...Grattis gubben...Det kommer bli bra- Om ni kämpar båda två! Sånt man bara läser om.
Han ringer alltid när jag e som mest upptagen:) men vi hinner ändå prata en bra stund.


Nu ska jag lyssna på Paint it black.....Rolling Stones

Kommentarer


Kommentera inlägget här: