MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

jobbigt

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem...suttit på gården hela kvällen...druckit öl..blivit tvingar...alla ger öl till alla här.
Exet kom förbi 2ggr...sista gången sa han att d var jobbigt att vara med mig.
Jaha...ok. Då vet jag...
Skickade ett mess..att vi bara ska ses på söndagar. Inget svar o inte heller har jag fått mina pengar.
För dagis. Less.
Trött o allt d. Och jävligt ledsen....
Vet att jag e en bra tjej!!!Får jag höra varje dag. Jag vet det!
Hoppas jag hittar nån som e bra. Som gillar min humor och min tvång att komma bort.Som gillar att bara ligga o kramas. Bara vara. Som ger mig kärlek.

Det kommer snart..det vet jag. Fast helst vill jag ju ha mitt gamla liv kvar.För Sessans o hundens skull. Inte kul med styvfäder o skit. Jag hör om sånt varje dag..D e fan inte kul....
Men han vill inte...o jag orkar fan inte mer.
Jag e bra som jag e.
Och jag var egoist när jag gjorde slut.Men jag tänkte till...som fan... Nu e d han som e d.ORKA

De e en kille i min närhet som har ställt upp som fan för mig sista tiden. Så jävla tacksam..Han anar inte..
Vi pratar varje dag,han vill ge mig sina sista pengar bara så jag klarar mig...men jag tar så klart inte emot. Jag klarar mig. Men vi ska sitta o snacka en dag. Fast d gör vi varje dag ändå...Men men....så tacksam att ha honom. Som en vän! vill inget mer.Går inte.
Sen e d många andra som ställer upp som fan...tacksam som fan..Och det visar jag. Ganska tydligt. Vissa kanske till o med blir rädda...Haha...men jag e bara tacksam.
Jag har ett underbart liv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: