MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Hmmm

Kategori: Allmänt

Igår var Pål här 2ggr..sista gången sa han att d var jobbigt för honom att vara med mig..eller här...fattade inte. Så jag sa väl upp kontakten. Är jag jobbig,så varför umgås med mig?
SÅ nu blir d söndagar man får ses när sessan ska hämtas.
Och hunden får han fixa själv.Jag ställer upp hela tiden med massa...Inte ens tack får man nästan. Gav honom 3 bärs i förrgår..Inget tack..inget.FUCK OFF.

Här e man snäll...har alltid ställt upp,fixat en massa...Pallar inte mer.

Tror knappast han tänker på mig,eller saknar mig. Han har ju nya vänner nu..så jag finns inte längre..för 3månader sedan var han så ensam så...då ringde han jämt...nu e man längst ner på listan.
Skrattretande. Förstår nu vad hans vänner menade....d e vissa saker folk tycker om honom. Nu fattar jag verkligen.

Jaja...Så e d.

Drar t stugan nu..Vill sälja husvagnen..För mycket historia...Det e liksom "vår" sommarstuga...kan inte vara där...ensam..med hans saker o allt han gjort omkring. Får bara ångest.

Igår fick jag även en utskällning av en person. Tog väldigt illa vid mig. Sen kom en annan över som hörde allt o tröstade mig,.Han tyckte d var jävligt dumt sagt av personen. För d som sas stämde inte,och nu vet väl hela Gbg hennes historia...Jag e bara en dålig morsa....

FUCK D WORLD

Men nästa vecka ska jag äntligen få träffa ett gammalt ex.Ska bli så nice:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: