MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ett piller

Kategori: Allmänt

Togs igår efter fotbollen..så jag skulle sova ut...sovit dåligt nu...grätit som en gris vid slakten.
Idag var jag hos exet 1h..stolt över mig själv. Borde inte varit där alls...men jag gjorde d...o bara 1h(han blev ganska ställd för att jag skulle dra..)..sen drog jag..fast jag ville klart stanna..men ju fler minuter jag e där ju mer sårar jag mig själv.....
Vi har kul ihop..vi skrattar...jaja..hans val.....Och jag grät NOLL..tog på mig massa vattenfasta grejjer i facet...men jag klarade d...fastän jag hade en viktig sak att säga..att d var sista gången vi sågs..på många månader framöver..jag finns inte mer...Jag e ju ingen längre..inte d jag vill vara i hans ögon...Jag vill inte vara en av hans 500 polare...en i mängden..d funkar inte så...Men d kom aldrig ut från munnen..Men fan vad jag e starkt...herre...folk e stolta över mig nu.
Jag är jag,en speciell brud,som inte e "en i mängden" jag e rolig med sjuk humor...som får folk att skratta...som ställer upp. Men han väljer bort d...då får han göra d...jag orkar inte kämpa mer..har jag gjort varjde dag..o ju mer jag visar mitt kämpe ju mer kär e han i sin nya tjej...Kul för han...
önskar bara vår historia blir som d blev för Mike,Kenta mm...där killen tänker efter,dumpar sina tjejer som de varit döökära i för att satsa på familjen o den historian man en gång byggt upp...Funkar d inte så e d bara att gå vidare..man måste försöka...Och dessa har hittat tillbaka till varandra..inte kanske från dag 1,men efter nån vecka...så blir man åter kär...i det man en gång varit i..man måste ge d en chans.speciellt när man varit bästa vänner under många år...bra gjort killar..jag e så glad för deras skull..

Nu e jag hemma..Äter soppa..
Imorgon ska jag t amv,sen luncha med Mary sen möta AK,dra t majorna o sola..möta Mike o Frej o bara götta oss i solen...Sen lär jag vara död.
haha

Längtar t helgen:) o Lördag...Jippie

I wanna be free...just free...wanna be...just me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: