MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

.........

Kategori: Allmänt

Trevligt igår..Hämtade upp Ak sent på kvällen..kom hem hit o drack en öl,sen rockys..
Kallades sexigaste bruden..igen...vad e d med killar?? Jo..d e skitkul att höra...men sexigaste vette fan...
Önskar bara en viss person tyckte så....ingen annan....
Träffade en kille som bara ville hem t mig..han började nästa lipa för att jag skulle hem..Hmm...haha..jag garvade en del...

Sen.....sen var jag på ett ställe...med glädje kom jag dit...med sorg gick jag därifrån.

Idag var jag på amv...går bra detta:)
Sen lunchade jag med Mary. Very nice.
Pratade om allt.....

Och jag ska göra det. Omoget beslut av en person att göra d han gör..men men...


Och alla ni som läser min blogg...sluta säga till PÅL om vad jag skriver!! Jag orkar inte höra att han tycker att d e jobbigt att få höra om min blogg från allt o alla...vilka ni än e...Respektera d!

Jag vet inte vad mer jag ska skriva...men en dag ska jag ha tillbaka min familj. Så e d.
Men nu känner jag bara att innan imorgon måste jag prata med honom. Jag har gjort ett stort beslut..Ett jobbigt beslut..men jag måste...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: