MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

.........

Kategori: Allmänt

Har inte mycket att säga....
Haft en toppen helg..Igår blev jag uttvingad vid 22...de ville inte att jag skulle sitta hemma o deppa. Och det blev Öl,vin,tequila rose o jäger...Herre...jag hade inga pengar alls...o ville inte dricka..men så kom allt d där.
Träffade en gammal vän till ett ex...Herre...Vi hade askul tills idag....Rolig prick...satt bara o garvade hela natten..Åt vad? d e ingen som vet...inte jag heller...övertrött heter d...Sov noll inatt o Sessan hämtades 3..cykla t stan o tbx...10km + lite lek hos mor på 1,5h..på tom mage.


Vad komplimanger jag fått hela helgen...mest igår...Fattar NOLL...de kallade mig sexig som fan...inte bara en utan flera...Haha...kul..men ja...jag tar faktiskt åt mig.:) I fredags fick jag o AK varsin ros av en vakt. Det e min snygga keps som gör d:)

Imorgon ska jag ev hem till Kai...herre..inte träffats på 6år ca...han ska kolla igenom bilen jag ska provköra..
Sen hem till Toni en dag,Hem till AK, träffa exet..(jag pallade inte igår),hem till Ray,träffa Annsofie...Kommer att ha fullt upp.Sen e d helg o Metaltown...vet inte ens hur d kommer att bli...Fest på gården iofs..

Kollat på hus idag...Vinner jag,flyttar jag.Far far away...in i skogen

En fundering jag har..är...om man säger till nån att man e ledsen för d som hänt...e d inte d minsta man kan göra e att svara tillbaka?? Folk vill inte blanda sig o blabla...d behöver ingen göra heller,fast d gör de..Om du skulle skicka ett mess...att du mår dåligt,vare sig du e min vän eller ej...skulle jag deffinitivt svara dig. Det e väl d mänskligheten handlar om?! att finnas där för andra.Men av en del blir jag bara dissad...fastän de tyckte såååå bra om mig o blabla....jag förstår inte vad jag har gjort för fel..sånt här gör ju fan att självförtoendet minskar. Man behöver inte skriva mer än "kramar till dig"...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: