MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

...

Kategori: Allmänt

Det var trevligt,o kul..som förr..som vi alltid haft det..Jag o exet var ute o drack o hade kul...
Tills jag fick en mening som gjorde att min värld total kraschade. Messet innehöll att han har tjej och är jätte kär.
Han som nyss grät i mina armar o ville dö...han som ville fria till mig nyss...
Vänskapet är nu long gone... Jag finns inte för han längre...
Tror inte han kommer att sakna den heller...och han finner nog en ny bästa vän.
Har han kunnat gå vidare så fort,så lär han göra d med en ny vänskap oxå.
Jag har kämpat varje dag...för vem? och varför? Jag visade att jag kan..Varför? helt meningslöst...Totalt helt meningslöst.

Jag klättrade uppåt...högt upp
Nu föll jag bara ner...i ett tomt svart hål.

Jag kan inte gå vidare...tyvärr...vi har barn ihop..jag ville skapa en bra framtid för henne...
Men han tänker inte så...inte så alls. Han har glömt bort vår tid..och gått vidare...ville inte ens försöka...d e d som gör ont.

Lycka till

Kommentarer


Kommentera inlägget här: