MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Dödens dag

Kategori: Allmänt

Idag har jag gjort...INGET...legat i soffan till 16..väcktes av exet i telefonen...undrar varför han ringer mig??? Varför??? Jag ringer ju aldrig...never never...skickar enstaka sms...men d e allt. Idag skickade jag ett vågat mess..haha...han har säkert ångest för d...o e arg...jag tycker d e lite kul:)


Ja,igår var d Babar,Lilla London o Rb...
Träffade några som jag träffat förut..Ett par..o hennes kille o jag har jävligt kul ihop....efter flera timmar visade d sig att han var ungrare..Hahah....vi alla satt där i chock...en kille följde med från Rb o han var oxå ungrare...ne..d var märkligt...vi satt där allihoppa o bara glodde på varandra o pratade ungerska...herre
jag trodde verkligen de var svenskar.

Katten raggade upp en tjej som vi alla störde oss på...o d visade sig att d gjorde han med senare..Han sprang från henne vid 3 på natten...haha..o de skulle ju hem egentligen...Muhahah..lilla katten..
Jag gick hem sen...köpte mos på Shell..9kr/kula...fan att jag inte visste om d innan..Svingott.

Till helgen ska jag ha Sessan...jag som skulle ta en öl med ett gammalt ex....får lösa d.
Nästa helg e d Metaltown..o jag har ingen barnvakt. Hmm...Hoppas Pål tar henne...för jag ska ju ha både hund o barn lördag-söndag

Imorgon e stora dagen..Ska till arb.förmedlingen..träffa en arbetspsykolog. Ska tjata så jag ska få lastbilskortet...o d e jävligt svårt att få..Men men...

Varför handlar allt om frierier nuför? alla friar till alla..."vi har trots allt barn ihop...vi e förevigade"...kollat in aftonbladets frierier...Så gulligt o sött...man blir tårögd..
jag som alltid varit emot gifteri förr...
o en gammal kompis friade till sin tjej igår genom en hemsida...så nice....
jag kommer nog dö singel tror jag...för jag vill inte ha nån..e för kräsen..alldeles för kräsen..o så e jag inte redo för nåt nytt..jag vill nog inte heller...även om jag skulle bli ihop med nån vet jag att d inte skulle hålla länge...
Jag kan inte bara gå vidare....lämna mitt liv som var o gå vidare....så e d.

O några vänner ska till Cypern på fredag..De fick panik idag o beställde en resa..jag vill meeeeee

Ne...nu ska jag göra d jag gjort hela dagen...INGET! undrar om man får oväntat besök sen...men jag tror inte d...orkar inte idag heller...


Om nån som varit vegetarian,hatat öl o fotboll skulle börjat äta kött,dricka öl o kolla fotboll för att få tbx nån...då e man kär.

Hoppas AK får jobbet på Sonisphere..slipper jag åka själv:) kan vi bo i ett sunkigt tält....

Ne,jag får ha tråkigt vidare...inget att göra alls...ingen som frågar om jag vill komma o hälsa på heller..glo på tv eller vad som...blää

Kommentarer


Kommentera inlägget här: